Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 października 2010

5.

Żyję w tak niewyobrażalnym pośpiechu, że często nie mam nawet czasu otworzyć laptopa. Może i piję trochę więcej kawy, trochę mniej czytam, ale jestem na pewno szczęśliwsza. A przecież o to chodzi.

Ostarnio dostałam w pośrednim prezencie od brata moje wymarzone botki. Piszę 'pośrednim', bo nie mogę ukryć, że po prostu na bezczelnego udałam się do pracujących dla niego szewców i po czterdziestu minutach tłumaczenia, czego oczekuję, ponad tygodniowego czekania na efekt końcowy (tak, zupełnie o nich zapomnieli) i kilku telefonach typu: 'nie ma tych kopyt', 'szare spody się skończyły, będą czarne' otrzymałam to, co chciałam. Klasyczne, szare, zamszowe botki na siedmiocentymetrowym obcasie. Następnym razem postaram się wrzucić zdjęcie, bo teraz nie mam kompletnie czasu.

Co do botków, wrzucam kilka zdjęć butów znalezionych w polskich sieciówkach, które na pewno spełnią estetyczne wymagania wielu kobiet.




Od góry:
1. H&M
2. Reserved
3. Bershka
4. Reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz